.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به وطن ؛
آزادگان شاغل در شرکت گاز استان مازندران تجلیل شدند
شمال نیوز : آزادگان شاغل در شرکت گاز استان مازندران به ‌مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، در آیینی با حضور اعضای هیئت مدیره تجلیل شدند.
آزادگان شاغل در شرکت گاز استان مازندران تجلیل شدند

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، قاسم مایلی رستمی، مدیرعامل این شرکت در این آیین با گرامیداشت و تبریک سالروز ورود آزادگان به‌میهن اسلامی، از حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس تجلیل کرد و گفت: با گذشت بیش از سه دهه از آن روز ماندگار هنوز به‌ یادآوردن این رویداد تاریخی، اشک شوق بر گونه‌ها جاری می‌سازد.

 

 وی با بیان اینکه سربلندی، شکوه و عظمت میهن اسلامی مرهون ایثار، از خودگذشتگی، رشادت، جانفشانی، صبر و استقامت رزمندگان سلحشور و آزادگان سرافراز است، اظهار کرد: مایه افتخار این شرکت است که تعدادی از عزیزان آزاده در این مجموعه بزرگ به‌کار اشتغال دارند و همت و تلاش ارزشمند خود را برای اعتلای صنعت گاز و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفته‌اند.

 

مایلی رستمی تأکید کرد: مدیریت این شرکت تمام و کمال در خدمت ایثارگران است و به‌طور مستمر پیگیر رفع دغدغه های این عزیزان هستیم.

 

  در ادامه مرتضی مشکل گشا، عضو اصلی و رییس هیئت مدیره نیز ضمن‌ ابراز خرسندی از حضور آزادگان در جلسه هیئت مدیره عنوان کرد: رشادت ها و  صبوری رزمندگان و جانبازان عزیز و تحمل روزهای دشواری که گذراندند با گفتن چند کلمه قابل جبران نیست لکن قدر و منزلت این عزیزان همواره محفوظ است.

 

  وی با اشاره به صلابت خانواده‌های آزادگان در دوران اسارت، اضافه کرد: بدون‌شک خانواده‌های آزادگان در ارزش‌های برآمده از این فداکاری‌ها سهم بزرگی دارند.آنان با اتکا به ارزش‌های معنوی و دینی توانسته‌اند از این آزمون دشوار سربلند بیرون بیایند.

 

  سید حمزه عمادی، مسئول امور ایثارگران شرکت گاز مازندران اظهار داشت: تعداد زيادی از پرسنل شرکت گاز استان جزء جانبازان، آزادگان يا خانواده اين عزيزان هستند.

 

  وي افزود: شرکت گاز مازندران به برکت معنويت موجود در همکاران کارنامه قابل قبولی در سطح استان داشته و کارکنان شرکت گاز ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.